Поиск по этому блогу

пятница, 7 июня 2013 г.

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:

  • я можу допомогти своїм учням розвинути навички та  стати самоспрямованими в навчанні за допомогою різних інструментів дослідження;
  • можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; 
  • задовольнити навчальні потреби учнів, вимагаючи відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий