- я можу допомогти своїм учням розвинути навички та стати самоспрямованими в навчанні за допомогою різних інструментів дослідження;
- можу планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
- задовольнити навчальні потреби учнів, вимагаючи відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
Поиск по этому блогу
пятница, 7 июня 2013 г.
Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий