Поиск по этому блогу

понедельник, 3 июня 2013 г.

Модуль 2

За допомогою цього модулю, я навчилась створювати буклети, впевнилась, що навчання методом проекту покращує навчання учнів, зацікавлює їх до навчання і спрямовує на самореалізацію в майбутньому.

Я вважаю, що метод проекту допоможе розвинути навички 21 століття, за допомогою вмінь і навичок бути самостійними, впевненими у своїх можливостях, цілеспрямованими.
За допомогою проектів навчання у школі стане цікавішим та результативнішим, у роботі з дітьми та їх батьками.

2 комментария:

  1. Катерино, Ви чітко і стисло пишете про своі успіхи. Це чудово. Спробуйте описати і труднощі. Чи їх немає? Чи не виникає у Вас питань щодо використання методу проектів саме в початковій школі?

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую. Мені важко, тільки тому що це для мене вперше. Але я намагаюсь встигнути охопити все.

    ОтветитьУдалить