- продумувати порядок критеріїв, записати їх від найважливішого до найменш важливого;
- щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації;
- залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
- оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
- оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття.
Сьогоднішній день пройшов дуже цікаво, корисно, цілеспрямовано. Всім дякую! Бажаю успіхів, при роботі! Головне мати бажання, тоді все вийде!
Комментариев нет:
Отправить комментарий