Поиск по этому блогу

среда, 5 июня 2013 г.

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:

  • як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів.
  • як я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів за допомогою критичного оцінювання сайту.
  • що інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень.
  • як учителі та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторським правом.
  • потрібно зважати на цілу низку факторів при визначенні достовірності та цінності веб-сторінки для використання в проектах.
Сьогодні мені сподобалась робота в групах, вона допомагає звернути увагу на свою роботу з іншої сторони, важлива допомога колег для моєї роботи.

1 комментарий:

  1. Катя, сподіваюсь, інформація цього модуля дійсно буде для вас корисною. Бажаю успіхів!

    ОтветитьУдалить